PRZYKŁAD ALGORYTMU

Przy­kład takiego algorytmu z ograniczeniami może może być wzorowany na opiisie podanym przez Johna Lansdowna w broszurze Computer Created Art wydanej przez brytyjskie National Computer Centre.Elementami podstawowymi będą tutaj dźwię­ki o wysokościach ze zbioru {c, d, e, f, g, a, h). Bezpośrednie przejście do sąsiedniej wysokości nazwiemy „krokiem”, przejście do innych wy­sokości „skokiem”. Np. krok z „e” w górę daje „f”, w dół daje „d”, natomiast skok o 2 w dół daje „c”, o 3 w górę „a”. Komponując melodię startujemy od ostatniej nuty posuwając się od tyłu przy zachowaniu dwu ograniczeń: Krok w danym kierunku jest rzadko po­przedzany przez skok w tym samym kierunku, częściej przez krok, zazwyczaj jednak poprze­dza go krok lub sfcofk w przeciwnym kierunku albo krok bez zmiany wysokości (ta sama wy­sokość może występować kilkakrotnie pod rząd w dowolnym miejscu).

Jeśli szukasz info o sposobach na aktywne spędzenie wolnego czasu i ciekawych form rozrywki to doskonale trafiłeś. Mój serwis jest w całości poświęcony jest tematyce różnorakiej rozrywki. Mam nadzieję, że bardzo Ci się tutaj podoba i polecisz mój serwis znajomym!
© Wszelkie prawa zastrzeżone